Kopējais lapas skatījumu skaits

pirmdiena, 2011. gada 11. aprīlis

smieties foršāk nekā domāt.

sen neesmu rakstījusi.
iet vidēji labi.
dārtai nepatīk nauda jeb drīzāk tās neesamība. jo tā mēdz sajaukt pavisam jaukus un foršus plānus par lieliski pavadītu vasaru mājās.
bet nekur vēl nesteidzos ar paziņojumiem kad un uz cik ilgi laiku, jo jāsaprot kā man būs ar darbiņiem un naudu un tas arī sniegs atbildes. jo vajag iekrāt nākošā gada sākumam, šī gada īrei, dzīvošanai latvijā, jo diez vai atradīšu tur darbu uz pusotru,diviem mēnešiem un blā, blā. daudz visādu pušu un jautājumu un apsvērumu.
kad zināšu, sapratīšu ziņošu. bet es domāju, ka visi zina, cik ļoti gribu braukt!

[23:33:25] Rūdolfs Mellēns.: man (..) ļoti patika. ļoti. bija vienkārši awesome forši!
[23:37:25] Rūdolfs Mellēns.: bij kruta.
[23:27:40] Rūdolfs Mellēns.: (..) viss bija zajebiss.

Rūdolfs par ciemošanos pie manis! redziet, jums arī jābrauc!!!!

biju uz teātri par brīvu. ļoti patika. sapratu, ka teātris ir totāli mana lieta. lieta, kas man patīk ļoti.

nākamnedēļ pavasara brīvlaiks. gribējām ar lietuvu aizbraukt kaut kur anglijā. bet gribu atrast tādu vietu kā filmās parasti rāda, kalni un zaļš un jūra un klintis un viss skaisti. vai arī brauksim uz kādu no angļu ieteiktajām pilsētām!

un dīvaini ātri ir (gandrīz) pagājis pirmais gads, nu vēl apmēram mēnesis, bet tomēr ļoti ātri. un vēl tikai divi šitādi. savādi...















lūk, ko mēs daram universitātē. mana ideja un mēs uzvarējām, yo!
















ļoti foršs koncerts. šī ir dāma ar skaistu balsi un mūzikas kastīti.









"There is a spider under this cup, I was too scared to move it... but if anyone is brave enough to kill it, thanks! Jaye xxx"
ceturtā vai piektā reize, kad izglābju mūsu dzīvokli no zirnekļa. nenogalināju.













es parkā. ēdām melleņu mafinus.












ar lietuvu atcerējāmies, ka agrāk gājām uz em cē donaldu.









(no sākuma uzrakstīju divas lietuva parkā, bet sapratu, ka lietuva ir tikai viena)
lietuva un gresilda parkā.


















šādi lietuva dzer vīnu- no šotu glāzes! :D












tradīcija. es un gresilda. nevar redzēt, bet tas ir swarovski.













ir arī ne tik skaistas jeb rīta bildes.

















rīga coventrijā! starpcitu- man ļoti patika.


















dita un ieva rīgā laika zonu kartē.


re, kā forši uztaisījām! hyde park.


nu ko, jāceļas pēc piec ar pus stundām. bet vismaz saliku bildes un parunājos ar dažiem.

arlabunkati. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Sekotāji