Kopējais lapas skatījumu skaits

trešdiena, 2011. gada 4. maijs

thats what u get for living in halls!

tātad es kā normāls cilvēks pusčetros naktī guļu. bet tā kā dzīvoju kojās, ir citi cilvēki, kas neguļ. un šoreiz pat ne dzīvokļbiedrs ir vainīgs.
nu ja guļu. ienāk craig manā istabā un iziet. pat īsti nepiefiksēju to. tad pēc maza laiciņa, viņš ienāk manā istabā un vienkārši apguļas man blakus, manā gultā!!! :D es no sākuma īsti neeaptvēru kas notiek, jo biju pusaizmigusi. kā viņš sāka uzvesties nedaudz slikti, sapratu, kas notiek un biju pamodusies. centos viņu pamodināt, neizdevās. gāju uz virtuvi un dzirdēju, ka angela ir augšā un tad viņa atnāca un palīdzēja man viņu piecelt. un viņš aizgāja uz savu dzīvokli, bet mēs ar angelu kādas 10-15 min histēriski smējāmies! un šodien vēl ik pa laikam atceroties ļoti sasmējos!
un angela šodien teica, ka viņa esot atnākusi mājās no ballēšanās un atradusi viņu mattress land a.k.a. mills istabā ar kebabu. :D laikam, ka viņš domāja, ka mūsu dzīvoklis ir viņa vai es pat nezinu, bet nu tīīīk smieklīgi!

bāc, tagad esmu izdarījusi visas 'darīšulainebūtujāmācās' lietas, būs jāsāk mācīties! bž.

un neredzēju spēli ar dāniju, jo biju darbā. bet ārprāts, ārprāts!!! varbūt pat labi, ka neredzēju...
un aizvakar pēc sarunas ar salvi biju ļoti priecīga.
man patīk būt priecīgai, tāpēc gribu vairāk skaip sarunas.

un lietuvai piektdien dzimšanas diena! neaizmirsti apsveikt!

:) čavzs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Sekotāji