Kopējais lapas skatījumu skaits

svētdiena, 2010. gada 26. septembris

sveetdiena.

chau.
taatad... bija veel viena balliite muusu dziivoklii, vispaar juutu, ka muusu dziivoklis buus balliishdziivoklis un, ka visi to leenaam saprot! jes! ;) un mees speeleejaam kaarshu drinking game, to pashu, ko mees speeleejaam, dazhas kaartis atshkjiras, bet buutiibaa viss tas pats. es visu laiku dzeeru, tad kad bija riimes, galiigi nevareeju neko izdomaat! :D aa, pirms tam veel bijaam baaraa, kas ir blakus muusu kojaam un tur notiek taadi quiz vakari, kad visi speelee, vienkaarshi jaaatbild uz visaadiem jautaajumiem un jaaatpaziist bildes un tam liidzigi, forshi!
Aizvakar, gaaju ar lietuvu pastaigaaties pa pilseetu, jo nekas cits nebija plaanos, beigaas kaadas triis stundas staigaajaam pa pilseetu, smeejaamies par piedzeerushiem cilveekiem, meiteniiteem, kas mirst nost no aukstuma, jo vinjaam iisas ''kleitas'', runaajaamies viss kaut ko forshu, tad maajaas uztaisiijaam teeju un seedeejaam muusu daarzaa un runaajaam par naakotni un draugiem un taa jauki. nezinu vispaar kaads vinjai iespaids par mani, jo paarsvaraa runaaju visu, kas ienaak praataa un juus jau zinaat kaada ir mana galva. bet nu vakar vinja man piedaavaaja iet uz kino. kas arii ir te pat netaalu un tas kino baigi stiliigais, taads vecs. nu jaa, gaajaam uz filmu the room (imdb noveerteeta ar 3.1), kurai plakaataa bija rakstiits- the best worst movie ever made. tad kad devaam biljetes mums iedeva taadas kaa programminjas, un teica, ka savas karotes varam panjemt pie eedienveikalinja kases, kaa teikt ljoti apmuulsaam, jo nesaprataam kaapeec. bet tad izlasiijaam to programminju. taa filma vispaar ir diez gan veca, nu videeji, bet vinja tiek raadiita, lai cilveeki pasmietos par to cik vinja ir drausmiiga. taatad, tajaa programminjaa rakstiits, ka tad, kad ekraanaa paraadas maakslas darbs ar karoti, cilveekiem jaakliedz spoon! un jaamet sava plastmasas karote uz ekraanu, kad paraadaas Denijs, jaakliedz Hi, Denny! kad paraadaas, maate, jaakliedz cancer!, jo vinjai veezis, kad runaa sievietes, jaakliedz because you are a women! un cilveeki visu laiku kaut ko kliedz, arii visaadas lietas, kas nav tajaa programminjaa un vispaar tas bija nenormaali smiekliigi. es priecaajos. visi kaut ko kliedz un met un smiekliigi. jaa, man ljoti patika.
un shodien mana telefonkompaanija man atsuutiija zinju, ka vairs nevaru lietot internetu telefonaa liidz 21 oktobrim. tas noziimee, ka tagad tiehaam tikshu pie neta tikai tad, kad buushu biblioteekaa. bet nu tas buus diez gan biezhi, jo man riit saakas lekcijas, kas ir diez gan satraucoshi un forshi.
aa, un vakar mani gandriiz notrieca mashiina, jo saaku iet paari ielai un skatiijos uz nepareizo pusi. stulbaa, anglija ar savu kreiso pusi!
un dzhindzheru speele sheit uznjem apgriezienus, vienu dienu redzeeju 11 vai 12, neatceros. shodien pagaidaam ir tikai 3.
taa luuk. chau un buchas un rakstiet man kaa jums iet! kaa ballites? kaa prieks? kaa vispaar?

2 komentāri:

Sekotāji