Kopējais lapas skatījumu skaits

svētdiena, 2010. gada 10. oktobris

Robins.

chau.
iipash sveiciens annai! (stulbaa, ies uz gustavo koncertu!)
jaa, muusu dziivoklis totaali ir baliishdziivoklis, jo mums ir vislielaakaa virtuve. man taas balliites, bishku jau apnkushas, jo visu laiku vienu un tie pashi cilveeki un viens, un tas pats vispaar. iemaaciijos jaunu dzershanas speeli. nespeeleeju, bet skatiijos. Centurion- 100 shoti alus/sidrs 100 minuutees. pilniigi sick un traka speele. tie kuri nespeeleejaam ljoti daudz smeejaamies, jo visi aatri piedzeeraas un jaa, traka, traka speele.
man vispaar tie cilveeki, kas tuseejaas muusu dziivoklii patiik videeji. bet ir viens puisis, kursh ir gejs un vinjsh ir super! vinjsh ir sooo gay! jauks. (: saak arii nedaudz besiit dazhas lietas dziivokljbiedrenees. piemeeram, ljoti skalja muuzika 11os no riita, un slikta muuzika un vienaada, visu laiku vienu un taa pati suudiigaa muuzika. nepatiik. bet nu to jau var paardziivot.
lietuva ir ljoti forha. bijaam uz vienu klubu, kursh forshs, jo neskan tuc tuc, bet kaut kas manaam ausiiim tiikamaaks. nav pavisam izcili, bet ir ok. jaa, biju ar lietuvu un vinjas draudzeni no lietuvas. daudz, daudz dejojaam. uz to klubu naak visaadi friikii cilveeki, taadi baigi stiliigie :D
stulbaa lieta par klubiem ir tas, ka vinji sleedzas ciet 3os!!! kursh taa dara?! ir veel miljons cilveeku, bet vinji sleedz ciet, un taa ir ar visiem. stulbi.
bet piektdien peec tam braucaam uz maajballiti. bija smiekliigi, jo tie cilveeki traki!
nu jaa, shiis briivdienas man pat pilniigi patika. (:
nepatiik, ka ir jaasaak maaciities. iepatikaas shitaas divas, triis nedeeljas iisti neko nedariit.
aa, veel bija light night, taa kaa staro riiga, tikai sheit. riigaa stiliigaak. bet bija forshi! (:
bail no dzimshanas dienas, jo pirmkaart, 20 (!!!) gadi, esmu veca, fui! :D un otrkaart, jo buus ljoti savaada, atshkjiriiga dzimshanas diena, bet nu ceru, ka forha. Jaye ierosinaaja noiireet piepuushamo-leekaajamo-beernu lietu, nu kjipa pils vai kaut kas taads. tas buutu super stiliigi! bet nu jaa, buus savaadi!
pietruukst normaala maize un kreejums. atradu netaa vienu polju veikalu, bet vinjsh diez gan taalu no centra. bet kaut kad ar lietuvu kopaa aiziesim.
veel man ir palikusi slikta sejas aada. (neiznu kaapeec to rakstu :D)
vispaar man liekas, ka daudzi baidaas no aarzemniekiem. vai nu es vinjiem vienkaarshi ljoti nepatiiku. :D jo biezhi, kad pasaku, ka esmu no latvijas, cilveeki labaak izveelas ar mani nerunaat! :D protams, ne visi. nu nez, varbuut vienkaarshi tas, ka es taada kautriiga. saaku jau labaak iejusites un taa. bet tomeer veel nav tik viegli.
kad vareeshu lietot telefonaa internetu, tad salikshu bildes. nav daudz, bet vismaz dazhas.
aa, veel man ar kursu katru nedeelju ir braucieni uz kaut kaadaam vietaam saistiitaam ar izklaides industriju. shonedeelj bijaam uz vienu teaatri, kursh ir taads kaa nacionaalais teaatris, nu taadiem kraashnjiem ornamentiem un gleznojumiem un taa. un daudzi taadu redzeeja pirmo reizi, jo parasti te teaatri ir moderni. man liekas dazhi vispaar pirmo reizi bija teaatrii, nu labi, varbuut, ka nee. bet viena meitene no mana kursa domaaja, ka latvija ir kaut kur anglijaa, vinja un veel viena meitene nezinaaja, ka latvija ir valsts! es biju shokaa. aa, nu jaa, peec tam bijaam uz naktsklubu- halo, kursh ir bazniicaa. nu agraak tur bija bazniica, bet tagad klubs. diez gan stiliigi. naakoshnedeelj brauksim uz Jorku.
taa luuk.
lai jums forshs sniegs!

4 komentāri:

  1. hahaha, baznīca-klubs. super!
    un jēj gejs! atceries, mēs jau sen meklējām geju draugu! ved viņu uz Latviju!

    AtbildētDzēst
  2. nokomentēju no Sabīnes gmaila. pati viņa vainīga, ka neiziet no e-pasta, kad beidz sēdēt pie mana datora. ha!

    AtbildētDzēst
  3. jaa, es tieshi par mums iedomaajos. mees buutu laba trijotne! :D
    haa, chau, Sabiine!

    AtbildētDzēst

Sekotāji