Kopējais lapas skatījumu skaits

ceturtdiena, 2012. gada 9. augusts

♫ prieka sadale- viņa ir zaudējusi kontroli ♫

virsrakstu tomēr labāk domāt beigās, kad redzēs, kas šeit sarakstīts.

vakar biju radoša un sataisīju auskarus, veselus piecus. bija ļoti forši.
un re, kā izskatās-






vislabāk man patīk- dark side star wars auskari.

tad vēl re, kā guļ Olivers-




lielisks dzīvnieciņš! lai arī viņš iet gulēt manā apakšveļas lādē bieži, kas man nepatīk, bet kā var šitādu mīļumu nemīlēt?!

šodien laba diena- saule un vakarā draugi sen neredzēti un arī ļoti, ļoti iespējams darbs! vismaz ir intervija nākošnedēļ un rīt. darbs ir būt latvian speaker! un to es māku ļoti labi! nu, būtībā jāraksta blogi, mārketinga lietas kaut kādai sporta kompānijai latviski un jātulko. jāatjauno tikai gramatikas zināšanas. kaut kas jāpalasa. nebūs daudz darba no sākuma, bet ļoti flexible, tāpēc varu apvienot ar citu darbu un ar studijām. kūl. jāatrod tik vēl viens darbs! :D
man ļoti nepatīk meklēr darbu. ļoti. es gribu strādāt, bet meklēt ir fui!

un vēl šodien skaip-ballīte- madarai vārda diena! jēj! BUČAS, mīļā!





Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Sekotāji