Kopējais lapas skatījumu skaits

piektdiena, 2012. gada 10. augusts

tekila tiesas zālē

vakar tekila, šodien gribas būt smieklīgai.

šodien biju super hipsters uz brīdi. bildes nav, tāpēc pieļauju, ka neticēsiet, jo taču- pics or didn't happen.

tekila garšo labāk ar sambrero galvā un laizot sāli ne no savas rokas!
te gan man ir bildes.


vēl stilīgi ir iedvesmoties no Dali un izdarīt šitā-


jā, tas ir lobsterphone!
kad zvana stulbi telemārketinga cilvēki vai vienkārši stulbi cilvēki, nepaliec tik dusmīgs, jo runā pa LOBSTERPHONE!

"ļoti labs komentārs, Dārt'!6 minutes ago "     re, kā sanāca būt smieklīgai. #lepojosarsevi

jā, man patīk lietot haštagus ne twitterī.

šodien arī nopirku nazi un biju tirgū. sapirkos miljons lietas. arī lai būtu radoša. noteikti dalīšos ar rezultātiem. un pastāstīju pārdevējiem, ka latvijā visas meitenes tik smukas kā es, bez izņēmuma. un vēl viņi teica, ka man jau nedaudz esot yorkshire akcents. sabijos. man nepatīk kā es izklausos, kad runāju angliski, bet man negribas nekāda veida angļu akcentu. nē, paldies! kur var atteikties no šī pakalpojuma?

ja tevi uzaicina facebookā, tātad patīc. tādi ir jaunie likumi. paldies, likums pieņemts un apstiprināts!

uzredzēšanos!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Sekotāji