Kopējais lapas skatījumu skaits

otrdiena, 2011. gada 15. marts

don't lay on the grass!

čau.
jā, es zinu, ka man jāceļas pēc 6 stundām.
bet man bija lieliskas brīvdienas.

piektdien daudz, daudz mācījos. gandrīz visu pabeidzu.

sestdien pamodos dienas vidū, jo biju mācījusies līdz vēlumam, kamēr ula jau bija atbraukusi ciemos pie mums. uztaisijām lieliskas sestdienas pusdienas ar kūku un sviestmaizēm. noskatijāmies whatever works (atcerējos, cik forša, forša filma. smieklīga.) ēdām sviestmaizes. skatijāmies arī black books. un tad sataisijāmies un devāmies uz ballīti. kādu ballīti? māj-ballīti! kādu mājballīti? tādu, kurā pilnīgi nevienu nepazīstam, tādu, kurai zinam tikai adresi, tādu, kura notiek lielā smukā angļu mājā ar pagalmu, kur pagrabā ir dī džeijs un gaismas un daudz dejas, kur cilvēki dzer no sarkanajām krūzēm, kādām? šitādām-

jā, tieši kā filmās. (es par viņām ļoti priecājos. man patīk, ja lietas ir kā filmās.)

un visi apkārt ēd sviestmaizes un vēl visādus labumus un ballējas un draudzējas un ir priecīgi. ā, arī elpo gaisu no krāsainiem baloniem. ā, nē, izrādās smieklu gāzi, nevis gaisu.
vispār satikām daudz jaukus, interesantus, foršus cilvēkus.
lieliskais gej-puika (nevaru atcerēties viņa vārdu :( ). viņš bija vienkārši fabulous, kā viņš pats izteiktos, es saku viņam savu vārdu, protams, pārprasa, un tad saka- nē, nē, nē! es tevi skaukšu par susan. un tad visu laiku mani iepazīstināja ar saviem draugiem. un viņš ir sajūsmā par rupjmaizi, viņam kolēģe bija atvedusi, viņš ļoti izteiksmīgi man stastīja kā viņš viņas ēda un cik ļoti garšoja. ahh, galīgi samīlējos viņā, lielisks puika!
charlton. no mančesteras. kā viņš pats izteeicās, viņš esot akcentu frīks. dejojām polku un kaut kādu angļu deju, arī īru deju, kurā es izrādās esmu īsts talants. :D dziedāju viņam latvijas himnu, jo viņš ļoti gribēja. viņš mani arī bildināja. un viņam bija neatbildēts zvans no dieva, viņš esot gribējis dot mums savu svētību. jauki. viņš bija smieklīgs un jauks. nedaudz gay arī. :D
tad viens no lieliskākajiem cilvēkiem, ko esmu šeit iepazinusi- conor. interesanti dīvains, jauks, patiess, ļoti interesants puisis. kā nospriedām viņš nedaudz atgādina puikas no flight of the conchords. jā, viņš palika pie mums, virtuvē uz dīvāna.
un vēl man tika ieteiktas daudzas angļu filmas, kas ir forši, jo gribas skatīties arī britu filmas. un vispār ballīte bija lieliska un līdz sešiem rītā un vēl daudz foršu cilvēku.

svētdiena. no rīta pamodos ar ulas jautājumu vai gribu kafiju. no rīta visi četri sēdējām virtuvē, dzērām kafiju, taisījām pankūkas un ēdām skaistas svētdienas rīta brokastis. tad izlēmām visi iet uz parku, jo bija saule un silts un pavasaris un forši cilvēki. tad nu pavadījām kādas daudz stundas parkā, gulējām, runājām, filmējām, fotoogrāfējām, smējāmies, bija arī viens trīs sekunžu klusums. (ā, starpcitu, fotogrāfēju ar tēta veco zenītu, ceru, ka sanāks bildes, jo daudz skaistu lietu esmu safottogrāfējusi un vēl safotogrāfēšu) tas bija lieliskas stundas svētdienā parkā, ar lieliskiem trim cilvēkiem. un conors ir ļõõti interesants un foršs, un neticās, ka tikai 18 gan pēc izskata, gan pēc iekšām. man ir liels prieks, ka satikām viņu. cerams, ka nepazudīs kontakts.
tad viņš aizbrauca mājās, mēs uz dzīvokli, kamēr es pabeidzu savu report, lietuva bija uztaisījusi pusidenas, paēdām, tad pabeidzu vēl vairāk reportu, un tad, protams, uz hi-fi. jo par brīvu, jo koncerts, jo laba mūzika, jo svētdiena. un kā ula teica- vajag arī atbilstoši noslēgt lieliskas brīvdienas. hi-fi bija džeza grupa, nebija nekas izcils, bet bija labi un tieši džezu vajadzēja. (un man ir kaut kāds mistisks magnēts uz black guys, viņi grib draudzēties. :D)

un šodiena (pirmdiena) arī bija jauka. jo pavasaris. un man ir dzelteno ziediņu zariņš, tāds kāds mums bija babītē, tagad viņi te traki zied. katrs stūris man tagad atgādina babīti.
Nevaru sagaidīt, kad atnākot mājās, aizejot uz virtuvi mani nesagadīs nekārtība. Nevaru sagaidīt, virtuvi, kurā viss ir tīrs un kārtīgs pēc dārtas standartiem, bez bļodas izlietnē, bez zilām planšetēm un bez visām miljons mantām, kurām nav jāatrodas virtuvē. Nevaru sagaidīt, kad katrs pēc sevis nokārtos un nomazgās visu, un kad nebūs jāpārmazgā trauki un viss būt tīrs, jauks un smuki iekārtots. Tā būs nākošgad.
un es tiešām nevaru sagaidīt, kad dzīvošu nākošgad ar lietuvu un ulu. man liekas, ka tas būs kā šitās brīvdienas. :)
bet īstenībā jau pietrūks dzīvokļmeitenes arī. negribas nemaz tik ļoti izvākties no šejienes. būs lietas, kas pietrūks. bet par to tagad nav jādomā!
rīt otrā diena placementā, man liekas, ka būs forši. vismaz pagājušo nedēļ man patika.

jā, tas, ko gribēju pateikt ir tas, ka man bija lieliskas brīvdienas.

gaidiet arī foto un video reportāžu.

madar, es tavu blogu ieteikšu lietuvai, jo viņa teica, ka grib lasīt vēl kādu foršu blogu. un mart, mēs ar lietuvu gaidam, kad papildināsi savējo!

video.

un šodien vakarā kāds mani dikti gribēja sazvanīt. bet zvanīja man uz latvijas numuru. bet mani nevar uz viņu sazvanīt, jo nav kredīts, tāpēc nevaru saņemt zvanus. žēl. gribētos parunāties ar kādu, kas man zvana 11 reizes.

1 komentārs:

  1. (un man ir kaut kāds mistisks magnēts uz black guys, viņi grib draudzēties. :D) - MATI!!!

    AtbildētDzēst

Sekotāji