Kopējais lapas skatījumu skaits

sestdiena, 2011. gada 12. marts

[after lunch] what were those funny things? Vegetables!

čau.
ir pagājis laiciņš. bet lietuva man visu laiku atgādina, lai ierakstu, ko jaunu un pašai jau arī gribas. brīdinu- jūtu, ka būs garš ieraksts.
tātād, jā. bija mans pirmais ciemiņš, droši vien jau kā visiem zināms- rūdolfs.
pirmajā dienā bijām uz hā cē koncertu. biju domājusi, ka būs slikti, bet nebija tik traki. pēdējā grupa, kas uzstajās bija tiešām okei, bet galvenais bija publika, nekur tādu neredzēt! pirmkārt, 90 procenti puiši :D un otrkārt visi milzīgi trakoja un dziedāja līdzi un ārdijās. brīžiem bija bailīgi, bet baigā enerģija un spēks tur bija. plus vēl atklāju jaunu rūtveidīgu bāru. jēj!
tad ceturtdien bijām pie lietuvas kursabiedriem, un viņai ir forši kursabiedri. arī atkalājām jaunu vietu- milo, ļoti, ļoti lieliska mūzika tur. daudz dejojām. un Mikelam (lietuvas kursabiedrs) ļoti patika kā mēs eastern europeans dejojām! :D
piektdien aizvedām rūdolfu uz cockpitu. protams, ka bija forši, bet dī džeijs nenospēlēja dziesmu, ko palūdzu, bet viņš sasviecinājās ar mani sākumā, tā kā piedodu! :D un vēl tiku nofočēta. bilde nav tā skaistākā, tāpēc netiek publicēta tālāk. un atpakaļceļā pārsteidza lietus, kas bija nulle forši.
sestdien skatijāmies eirovīziju, atbalstījām bremšu, smējāmies par pārējiem, pazaļojām un gājām dancāt uz milo, atkal mūzika bija lieliska. :)
svētdien, protams, ka uz hi-fi. trakums, cik ļoti man patika tās svētdienas grupa, noteikti visvairāk no visām! dabūju arī viņu disku, he, he! ā, un ejot mājās satikām super enerģiskas andželu un mills un tad puikas ar pievienojās un tā nosvinējāmies līdz agram rītam. + jaunu spēli iemācījāmies, bet traka spēle. traka! :D
ā, un rūdolfs taisīja visādus ēdienus, nu vismaz vienu mēs ar lietuvu iemācijāmies un saucam par rūdolfs pasta. (vēl joprojām neēdu gaļu, starpcitu) un tad vēl rādīju arī pilsētu un universitāti. bija forši, ka rūdolfs priecājās par to cik smuka un forša man universitāte, poterzeme- viņa vārdiem. ā, un vienu dienu aizčāpojām līdz kanālam un bija saule un sēdējām zālītē un dzērām aliņus un tas bija tik ļoti pavasaris un tik ļoti forši! un atgādināja par andrejsalas laikiem, kad bijām stilīgi! :D
bet nu jā, tad prieki beidzās, jo galīgi traki saslimu, vēl neesmu izveseļojusies. jo jāiet uz universitāti, jo vairs nevar atļauties kavēt. un tagad arī studēšanas maratons līdz nākamajai piektdienai. tad es gulēšu. un nedēļa pēc tam cerams sanāks aizbraukt pie blondās galviņas priedītes! ļoti, ļoti gribētos. gribētos arī uz glāzgovu, bet esmu bomzis. :D
atsāku skatīties black books, ko biju skatījusies sen, bet izrādās, ka viņam tikai 18 sērijas, tāpēc esmu taupīga. :D
ā, un man bija pirmā diena manā placementā. bija ļoti forši, meitene pie kā strādāju ir super, un viņa arī universitātei palīdzēja un bija interesanti un jauki! :)
man jābeidz gulēt ziemas miegs un jāsāk darīt lietas. nevar vairs tā slinkot! (visu laiku sev saku- jo vairāk dari, jo vairāk izdari!)
bučas, mīļie! tiem kuriem ir mikrofoni- tiekamies skaipā! man patīk runāties. un tiem, kuriem ir laiks un nauda- tiekamies šeit! (:D)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Sekotāji