Kopējais lapas skatījumu skaits

sestdiena, 2011. gada 19. februāris

kūka, sniegs, izlietne, kleita un svētki!

čau.

esmu izskaistinājusi savu istabu nedaudz vairāk. bet šodien nedaudz pamainīšu.


varbūt redzējāt, varbūt nē, bet manai šokolādes kūkai ir sava FACEBOOK LAPA! cik stilīgi ir tas!? :D vienīgi viņu nolaikoja (nospieda like) tikai lietuva, pārējās meitenes nē. :( :D bet man prieciņš tik un tā!
vakar uzcepu jau trešo kūku, un es sapucējos, uzvilku kleitu un ēdām šokolādes kūku un sveču gaisma un horah jones. jauki!





ū, šodien brauc ciemos gabija- lietuvas draudzene, kas dzīvoja un strādāja londonā, bet parīt brauc atpakaļ uz lietuvu līdz septembrim, līdz universitātei.

vēl šodien ir sniegs ārā! sniegs!!! biju ļoti pārsteigta. un, protams, kad ir palicis auksts ārā, tad mums pēkšņi nestrādā apkure. šodien biju priecīga, ka mums ir izlietnes istabās, jo es vienkārši atvēru karstā ūdens krānu un atstāju tā. lai siltāk! :D bet tagad kartiņas un fotogrāfijas no sienām nāk nost! :D

ā, man jau likās, ka mans stalkeris ir licis man mieru, kad pateicu, ka man ir draugs un ka nevaru ar viņu satikties, viņš man ir sācis zvanīt agros rītos. es, protams, guļu un neko nedzirdu. un arī neatzvanu atpakaļ, un nemaz nedomāju.

ļoti gribētos būt mājās šodien, jo tur dzīvoklī silts un ir zanes vārda svētki un kāds svin dzimšanas dienu. gribētos svētkus un svētku ballīti!

ū, pirmais ciemiņš jau pēc četrām dienām! ;D


.

1 komentārs:

  1. Kūka izskatās ļoti labi. Un es nezināju, ka tev ir stalkeris! Tas ir diezgan forši!

    AtbildētDzēst

Sekotāji