Kopējais lapas skatījumu skaits

ceturtdiena, 2010. gada 21. oktobris

20102010

bija dzimshanas diena. paldies visiem, kas apsveica, arii tiem, kas shodien! :)


dzimshanas dienas priekshvakaraa idzomaaju sagaidiit savu dzimshanas dienu (latvijas (desmit vakaraa)) ar shampanieti, taapeec ar lietuvu gaajaam uz tesco pirkt shampanieti, bet ieraudziijaam super leetu viinu, nopirkaam divus. jes! gaajaam uz kanaalmalas tumsho (jeb drinking friendly) pusi, paldies Krishjaanim par pirmo apsveikumu! sarakstiijaam lietas, kas man jaaizdara liidz naakoshajai dzimshanas dienai, tad nopirkaam makjiitii kartupeljus, jo vinekaarshi aaraa bija paaraak auksts, tad veel patuseejaam pa Hyde Park'u un maajaas veel noskatijaamies Bridget Jones diary. forshi.
no riita pamodos izdekoreetaa dziivoklii, baac, aizmirsu nofotograafeet :D. gaaju uz skolu un uz vairaakaam maaju durviim, logiem bija uzliimeeti uzraksti- happy birthday, gaaju un priecaajos. uni gaaja nekaa. gaaju maajaas, paeedu, un tad Mills cepa man kuuku, super shokolaadigu! Tad ieradaas cilveeki no flat 17 un 21, Joey (chalis, kursh ir soooo gay!) man arii uzcepa kuuku, super saldu un garshiigu, jes, jes! bija arii sveciishpuushana un vinji dziedaaja Happy Birthday nevis 'daudz baltu dieninju', savaadi. hah. protams, ka speeleejaam ring of fire (drinking geimu), tad veel vienu jaunu (beidzot! :D)- paranoid, forsha, vislabaak, tad kad cilveeki jau ir iereibushi! :D tad Nancy (kursabiedrene) atrakstiija vai negribu iet uz O2 academy, un ka muusu kursabiedri iet. un biju prieciiga, jo palika jau nedaudz garlaiciigi. piedaavaaju arii lietuvai un taa nu apbrunjojushaas ar kuuku un leetaako viinu devaamies uz O2. un tur super forshi ir izdomaajushi- kameer cilveeki gaida, kad sanaak tauta, nu taa, ka pietiekami daudz cilveeku, var leekaat pa to piepuushamo, beernu pils lietu. es, protams, ka izmantoju sho iespeeju! kuul! tad dejojaam daudz un dikti un es totaali esmu dance floor'a karaliene, jes, jes! :D pilniigi paargurushas gaajaam maajaas un kad iegaaju virtuvee un gribeeju taisiit teeju (jo mans kakls mani nogalina, jo saap un nav balss iisti), atradu Joey guljam tiiras un kaartiigas virtuves viduu! hah.
bija forshi. :)
oficiaalas zinjas ir mainijushaas- dators pie manis celjos 26ajaa. (es ceru)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Sekotāji