Kopējais lapas skatījumu skaits

otrdiena, 2010. gada 19. oktobris

still no life

pagaajis meenesis kopsh esmu sheit. meenesis kopsh neesmu satikusi juus. veel palikushi divi liidz ziemassveetkiem. diivaini. it kaa meenesis daudz, it kaa maz. ir laikam 4 vakari/nakts/riiti, kuros ir bijis forshi un prieciigi, paareejie- nekaadi.
riit mana dzimshanas diena. bet par to zina tikai 6 cilveeki. buss diivaina.
lietuva piedaavaaja braukt novembrii uz viini, par 10 maarcinjaam turp-atpakalj. buutu ljoti forshi, bet domaaju, ka tad jau man buus dabrs un nezinu vai taa vareeshu. tad jau redzees.
aa, vienu manu kursabiedreni sauc Rhianna. jes! :D
nevaru pamaaciities sheit (biblioteekaa). dators veel nav saacis savu celju. :( bet ceru, ka driiz saaks.veel domaaju aizbraukt uz Glasgow, jo lietuva kaut kad brauks uz Glasgow/Edinburgh, vareetu pievienoties. satikt Teodoru, Laasmu, paballeeties kopaa. (:
vakar indietis mazajaa veikalinjaa kaut ko teica, bet es neko nesapratu un tikai smaidiiju un maaju ar galvu. :D man tagad buus bail tur iet!
lai ziemaa aizbrauktu uz latviju un atpakalj man vajag vismaz 160 maarcinjas. plus dziivoshana. domaaju, ka vareeshu iekraat tik daudz.

* (paldies lindai.)


1 komentārs:

Sekotāji