Kopējais lapas skatījumu skaits

trešdiena, 2010. gada 13. oktobris

indiaanju dejas.

chau.
shodien biju jorkaa. mmm... super skaista un miiliiga un jauka un forsha pilseeta. daudz visaadu forshu, smuku veikalinju un tea room. bijaam dzelzcelja muzejaa un pils muzejaa. forshi! es noteikti veel kaut kad aizbraukshu uz turieni, jaa. man ljoti patika. (:
legingi nav bikses!!! nopeerciet bikses, cilveeki! kaut vai nenormaali apspiileetas, cieshas, melnas bikses!!! ok, ja tu veel uzvelc garu kreklu, to es varu paardziivot, bet iisu kreklu, nu nee! :D
gaidu datoru, lai varam runaaties, skatiities viens uz otru un iedzert kopaa skaipaa! ;) :D

3 komentāri:

  1. vebkameru ballīte būtu kūlio, vebkameru jaungada ballīte nebūtu kūli

    AtbildētDzēst
  2. āāā, es noteikti aizbraukšu pie tevis kaut kad ciemos,jo man tik,tik ļoti patīk Jorka. Mmm,super, es arī vēlos ar tevi skypa paballēties! :)

    AtbildētDzēst
  3. :o chau, Evita! (:
    jaa, ciemos pie manis jebkuraa laikaa! ;)

    AtbildētDzēst

Sekotāji