Kopējais lapas skatījumu skaits

pirmdiena, 2010. gada 11. oktobris

Luke, i'm your father!

traki-
viena no manaam dziivokljbiedreneem tika izmesta no universitaates, jo vinja netiishaam (!) kljuudiijaas un uzrakstiija sev kaut kur augstaaku atziimi un universitaate to atklaaja. tik traki! es vispaar nezinu, ko es dariitu, ja es tiktu izmesta (!) no universitaates. nee, zinu, brauktu maajas! :D
man saak krist uz nerviem anglju meitenju stulbums.
man patiik, ka finanshu lekcijaa mums maaca no pashiem pamatiem, tieshaam ljoti vienkaarshas lietas, jo taa es gan atkaartoju, gan arii maacos no jauna, jo termini angliski. bet nesaprotu kaa citiem nav super garlaiciigi, vai arii vinji to nav maaciijushies, nu nezinu. un buutiibaa arii vienalga. :D
un kad citaa lekcijaa mums paprasiija, kursh ir bijis uz operu vai teaatri, paceelu roku es un veel kaadi 6-7 cilveeki no kaadiem 40. tas nav normaali vai ne? vai ir?
saaku mekleet darbu, jo ir liela motivaacija- braukt ziemas briivlaikaa uz maajaam. veel neko sakariigu neesmu atradusi, bet uzrakstiishu cv un tad ieshu dot visiem un taa. plus veel jaatrod darbs saistiibaa ar izklaides industriju. un veel jaasaak rakstiit milziiga eseja, ko es nekad neesmu dariijusi. skolaa bija mazas esejas jaaraksta, bet tagad milziiga. nebuus viegli.
gaidu datoru. un leeds international film festival, dabuuju programminju, daudz, daudz forshu filmu, bet nu jaaizveelas tikai dazhas, jo daargi. nav filmas no latvijas, vismaz neesmu redzeejusi pagaidaam.
jaa. chau.
aaa, ko es vakar iedomaajos/sapratu, ka neesmu eedusi galju kameer esmu sheit.

2 komentāri:

  1. vēlviens ierakstiņš, yay!!
    ko tad tu tur ēd? :o

    AtbildētDzēst
  2. riisus, makaronus, daarzenjus, augljus, kafiju, cepumus un shokoldaadi.
    viss. :D

    AtbildētDzēst

Sekotāji