Kopējais lapas skatījumu skaits

pirmdiena, 2011. gada 7. februāris

daudz mūzikas un dejas galvā.

čau.
bija piektdiena. bija ļoti forša piektdiena, tā pa īstam forša. saņēmāmies un izvēlāmies no mājas, iepirkām ēdienu nedaudz, paēdām, tad čāpojām (ā, mēs- lietuva un es) uz cats cafe, kur bija dzīvā mūziciņa. ļoti skaistas balsis, skaisti puiši, traka meitene ar rozā matiem, skaistas dziesmas, lieliski izpildījumi un ļõõõti dīvains instruments (hõdi godī vai kaut kā tā) un viņam bija arī kaut kāds ierakstāmais pedālis., kas ierakstīja to, ko viņš nospēle un tad viņš spēlēja vēl pa virsu tam. nu ļoti stilīgi.

šeit vienkārši forši cilvēki spēlē mūziciņu. viņi arī māk smuki dziedāt.



Un viņi spēlēja Beirut dziesmiņas. :)


nu jā, pēc vairākām stundām mūzikas baudīšanas, devāmies uz cockpitu, lai baudītu dejas. un mēs bijām gestlistā, jo ula draudzējas ar dīdžeiju, sajutāmies pavisam foršas! un dejojām pavisam daudz un ditki un bija lieliska mūzika! ķēru dūmus no dūmmašīnas ar japānieti, kuras vārdu vairs īsti neatceros. viņa bija ļoti interesanta un aizraujoša. kā no multenes par priecīgu japāņu meiteni.
pilnīgi pārgurušas gājām mājās. virtuvē mūs sagaidīja andžela un mills, kuras bija tikko pārnākušas no darba, un piedāvāja man pačillot un pasmieties kopā ar viņām, bija ļoti forši.
sestdien nedarīju pilnīgi neko, izņemot to, ka noskatījos pēdējas californication sērijas. skumīgi, jo nav vairs, ko skatīties. bet nevajag ar!
svētdien bija mana vārda diena. jā, diena, paru kuru man bija jāpaskaidro vairākiem cilvēkiem, kas tas īsti ir un ko ziemā ēd. pa dienu lasīju jūsu apsveikumus, jauki. tad ar lietuvu taisījām lielo iepirkšanos, jo aizgājām ne tikai uz seinsburiju divas reizes, bet aizgājam arī uz indiešu veikalu abu bakar, kur ir viss visādas interesantas lietas. uzcepām picas, man bija super veģētārā (jo tagad esmu stilīga un 30 dienas neēdu gaļu), jo pat siers bija veģetārais, lietuva sava lika arī banānus, kas likās aizdomīgi. un es uzcepu lieliskāko šokolādes kūku ever! visiem totāli garšoja un teica, ka esot labāka par mills kūkām (viņa ir baigā pavāre un viss kaut ko taisa ēst, tāpēc tas bija baigais kompliments).
nu ja, pēc tam čāpojām uz HiFi, kur bija koncerts. Paper Tigers. ļoti, ļoti forši! hip-hops, dubsteps un džezs kopā- lieliski! palikām arī nedaudz pēc koncerta padanncāt, bet drīz gājām prom, jo universitāte.
jā, šodien biju uni, bija diez gan okei. vienīgi priekšmeti tagad tādi daudz biznesīgāki, bet man patīk, ka ir lekcijas lielajos teātros un pēc tam vorkšopi grupās. ā, un šodien vorkšopā bija jāstrādā pāros un es biju kopā ar ričardu, likās, ka būs stulbi, bet viņš izrādās smieklīgs, neko daudz neizdarijām, bet tagad viņš domā, ka latvijā mēs konkurentu ēkas vienkārši nojaucam.
ā, un vēl. dabūju placementu!!! jēj! tas mani ļoti, ļoti iepriecināja šodien! strādāšu PR kompānijā, kas organizē arī visādus pasākumus un tā. man liekas, ka būs ļoti interesanti!

P.S. sapratu kāpēc vīna glāzēm ir garš kātiņš- lai vīns nepaliktu silts. ā, un ulu pameta tonijs (tas dīdžeijs), kas ir ļoti skumīgi, jo viņš likās ļoti foršs un ula galīgi viņā samīlējās.

4 komentāri:

  1. pirmkārt, man patīk ka tu raksti blodziņu.
    otrkārt, es priecājos par gaļas neēšanu, ^^

    AtbildētDzēst
  2. man arī patīk, ka tu raksti blodziņu!
    un man žēl par ulu, lai arī kas viņa būtu :(

    AtbildētDzēst
  3. ā, man ar patīk! :)
    ula ir lietuvas draudzene no lietuvas.
    un vismaz tagad zinu, ka kāds lasa! jēj!

    AtbildētDzēst

Sekotāji