Kopējais lapas skatījumu skaits

otrdiena, 2011. gada 15. februāris

saderināšanās, puikas, metāāāāāls un kartiņas.

labvakar, jaunieši!

tātād sestdiena. nevarēju izdomāt vai iet uz divdesmitpirmo vai nē. beigās jaye pierunāja un aizgāju ar'. likās, ka tur būs miljons cilvēku un nebūs kur apgriezties, bet kaut kā daudzi pa istabiņām bija un nemaz tik daudz cilvēku arī nebija. nu jā, emigrējām no vienas istabiņas uz otru, uz virtuvi un otru dzīvokli, nekas super īpašs un jautrs. jo laikam ir jābūt iedzērušam, lai izbaudītu to visu. ā, vienā istabiņā vienam pusim bija smieklu gāze, biju pārsteigta, ka kāds kaut ko tādu dara, man, protams, ka nevajadzēja. bet bija ļoti smieklīgi! gribētu kaut kad pamēģināt! nu jā, tad vēl sirojām pa divdesmitpirmo viens un divi, tad man palika garlaicīgi un devos mājās, bet uz stūra satiku liamu un kilianu, parunājāmies un izdomājām, ka jāiet atpakaļ uz ballīti, aizgājām uz veikalu, kur viņi mēģināja mani atstāt apsargam, jo es izskatos aizdomīga un vēl sazin kas, nu, apsargam bija baigi jautri! :D un tad atlikušo vakaru līdz sešiem rītā pavadīju ar viņiem, kura laikā uzzināju daudz, ko jaunu par viņiem abiem, saderinājos ar kilianu (ar manu gredzenu, jo alus bundžas attaisāmais sūdiņš nederēja, un ar visu runu), palīdzējām liamam saprast vai viens puisis ir gejas vai nav. nebija.
jā, kopumā vakars bija foršs.

vienīgi man liekas, ka lietuvai viņi nepatīk, tāpēc tā stulbi bišķiņ, bet nu tad jau redzēs.
stulbi, ka vakar nebiju mājās tajā laikā, kad viņi atnāca ciemos, lai uzaicinātu uz filmu! bet piektdien pie viņiem plānojās ballīte, uz kuru lietuva negrib iet, bet iespējams laura (latviešu meitene) nāks, jo teica, ka sen nav bijusi dzīvokļballītē, jo nedzīvo kojās.
vispār jā, man pietrūkst puiši draugi, puišu kompānija.


vakar ar rūdolfu skaipā diskutējām par mūziku. (nebija laba doma! :D ) un kaut kā sāku klausīties savu 'pirms pieciem gadiem' mūziku, kas ietver arch enemy, rotting christ, cradle of filth un citas grupas. bišķiņ smieklīgi, diez gan daudz atgādināja tos laikus!









vēl man nepatīk viena pasniedzēja, man no viņas bail nedaudz! :D


vēl šodien bišķiņ sakārtoju istabu, pieliku pie durvīm kartiņu- latvietis. (jo jaye šodien jautāja no kuras valsts esmu :D ) pieliku arī Louie Fontaine kartiņu no viņa diska prezentācijas pienā un ievas sūtīto kartiņu! vēl arī saplēsu mills stikla trauku, netīšām. bet viņa nedusmojās, viss labi!









vakar nolādēju jeb nozagu PJ Harvey jauno albumu ('Let England Shake') un šodien Destroyer ('Kaputt'). abi ļoti forši, it īpaši otrais. abus nošpikoju no tēvēneta žildes, tagad laikam uzticos viņa gaumei. un iesaku arī jums!

2 komentāri:

Sekotāji