Kopējais lapas skatījumu skaits

ceturtdiena, 2011. gada 10. februāris

flipers, pin kodi un gay pride flag.

čau.

ir labi, ka virtuve ir nekārtīga un trauki ir netīri, kad esmu skumīgszz, jo tas man palīdz. agrāk to neievēroju, bet tagad, kad tā padomāju ļoti bieži, kad esmu skumīgszz, tad es kārtoju un tīru. savādi.


vakar biju pirmo reizi uz management in tourism & entertainment organisations vorkšopu- fui! it kā interesatni bija, jo bijām komandās un bija jābūvē konstrukcija no salmiņiem uz piespraužamām adatu lietām, un katras komandas līderim bija jāatveido noteikts līdera tips. bet izrādās, ka katru nedēļu būs tests, šitajā dabūjām 1 punktu, jo ne es, ne Nancy nebijām uz lekcijām un Lūks, Laura un meitene no Francijas vienkārši neko neatcerējās, mūsu komandu sauc Flipers un vienīgā to saprata franču meitene (bāc, izrādās flipers raksta ar diviem p), un man liekas, ka pasniedzējai es jau nepatīku, nu viņa nav tāda jaukā, jaukā pasniedzēja. un tad vēl man ir jāatrod menedžeris kādā kompānijā, kas dara kaut ko izklaides industrijā līdz nākošnedēļai, un tad vēlāk būs jāintervē viņš.






un tad vēl progress fails jānodod pēc4 nedēļām, bet tas citā priekšmetā, un vajadzētu sākt kaut ko tā labā darīt jau tagad.
biju paspējusi pieradusi nemācīties. un vēl placements sāksies pēc divām nedēļām, rīt intervija. neliels satraukumiņš.

hā, un linda šodien galīgi iepriecināja- atsūtīja vecus jociņus no positivusa pirms diviem gadiem. tas bija lieliski! mēs bijām heiteres un diez gan ļoti ģeniālas! super un wtf lietas! :D

vēl jāizdomā uz kuru festivālu gribu vest lietuvu, viņa mani vedīs uz kaut kādu mazo, nu ne liela mēroga, bet super foršu un 4 naktis un varēšu padzīvoties arī pie ulas mālu mājā un palīdzēt nedaudz- bišķiņ pacelt viņas māju, visi viņas viesi nedaudz pieliek klāt, paceļ māju. jēj! :D it kā varētu uz positivusu, bet nezinu, cik ļoti viņai patiks tik liels festivāls, nu jāskatās kādas grupas, varbūt uz labu dabu, zvērā diez vai.

ā, un šiet ir tāds pavasaris, nav vēl baigi, baigi silts, bet ir saulīte gandrīz katru dienu, tas trakais, milzīgais vējš vairs nav, lietus pārāk daudz ar nav. un es redzēju sniegpulstenīšus vienā pagalmā un daudz lillā un dzeltenus krokusiņus parkā. priecīgi! (:

ā, vēl baigi sāk jaukties valodas, jo tagad uni runājos arī latviski, un vakar vairākās reizes sāku runāt ar kursabiedriem latviski. juceklīgi.

laikam jāsaņemas un jāaizčāpo līdz bibliotēkai jāatdod grāmatas. negribas kustēties.

re, kur lietuva satrakojās primark'ā, kaut kad sen. :D











ā, un pēc divām nedēļām pirmais ciemiņš, jēj! nav ne jausmas kā tas būs, bet būs forši! :D

forši mūvi

labi, tagad gan jāiet. attā! brauciet pie manis ciemos. lūdzu!

2 komentāri:

Sekotāji