Kopējais lapas skatījumu skaits

sestdiena, 2011. gada 12. februāris

kent kupē, karotes, veļa un divdesmitpirmais.

čau.
esmu sākusi dzert kafiju bez piena.

vakar bija intervija manā placementā, tā sieviete bija ļoti jauka un čilled, bija smieklīgi. viņa zināja, ka viena no mums nav no anglija, pēc mūsu cv, un tad viņa tā- darta... tu! smieklīgi, ka pēc mana izskata var uzreiz pateikt, ka neesmu no anglijas, forši. un tad vēl viņa teica, ka iečekoja visas mūs feisbukā, jo tā šeit darba devēji mēdz darīt, un tad es atcerējos, ka man ir stulba bilde, kur esmu ietinusies tualetes papīrā, sasmējos! nu jā, būs mums jāpalīdz ofisa darbos, jāzvana klientiem, jāpalīdz meklēt sponsori, vietas un tā. viņa mums piedāva strādāt divas pusdienas, bet izdevīgāk, jo jābrauc ar autobusu uz turieni, būtu strādāt vienu pilnu dienu, tagad tik jāizdomā kā sadalīsim. man liekas, ka būs forši tur strādāt. ā, vienīgais man laikam būs jāreģistrējas twiterī, tomēr, jo tur daudz kas notiek caur twiteri.


vakarā negribējās iet ballēties uz centru un man arī nauda ir nulle. mills un angela strādāja, tāpēc bijām četratā, tad atnāca joey un charlotte. izdomājām, ka gribam spēlēt spēles, bet vienīgais, kas mums ir , ir kārtis. tad iekārtojām jauki virtuvi, ar sedziņām un spilveniem. un tā kā lietuva arī zināja kent kupē un bijām tieši seši, iemācījām arī pārējiem. mēs spēlējām kent kupē!!! nu jā, vineīgi viņi kent vietā teica cunt un kupē vietā vienkārši randomā kliedza, tāpēc bija diez gan grūti kaut ko saprast, bet bija smieklīgi un viņiem arī baigi iepatikās un visi baigi iekarsa! :D nespēlējām līdz sešiem rītā gan, bet tomēr forši. tad vēl spēlējām spoons, kas ir kā ēzeļi, tikai nevis jāliek roka, bet jāņem karote. pēc tam vēl bullshit, kas ir kā meli, bet bišķiņ savādaki noteikumi.


tad jack atveda craig'u no slimnīcas, viņam bija operācija, bruka. tad izklaidējām un rupējāmies par viņu. tad kaut kā palika baigi garlaicīgi. vispār, jā, viņi laikam māk tikai izklaidēties dzerot. nezinu man liekas, ja mums būtu vieta, dzīvoklis, kur ballēties, vienmēr būtu ko darīt un nebūtu garlaicīgi. bet nu jā... tad es nedaudz nojūdzos no garlaicības, laura izskatījās sabijusies no manis :D, sāku likt karotes sev matos, saliku visas 11. tad ar lietuvu aizgājām pastaigāties nedaudz, atpakaļ atnākot, visi biji aizgājuši uz 21o dzīvokli. uztaisījām ēst, runājāmies ar jaye un tā. un tad jack atnāca un mēs kādu pusotru stundu trijatā runājāmies par filmām, kas bija ļoti forši un smeiklīgi kā lietuva ar viņu dažreiz sāka strīdēties. jā, izrādās, ja parunājas ar cilvēkiem, viņi var izrādīties nemaz tik stulbi esam.






kādos piecos aizgājām gulēt, šodien piecēlos nedaudz pirms trijiem. vakarā ir mega ballīte 21ajā, bet nevar vēl saprast vai gribas iet.

tagad jāizgludina veļa.

ā, vakar, kaut kā pieminēju lietuvai šito blogu, un viņa galīgi satrakojās, ka agrāk neesmu pateikusi. viņa grib lasīt, teica, ka tulkos google translate. :D un galīgi nebija apmierināta ar divām bildēm iepriekšēja ierakstā. :D

un lietuvai vecāki sūtīs matraci. tas nozīmē, ka būs ērti palikt pie manis, kad kāds no jums atbrauks! eu, brauciet pie manis! :D savādāk neviens vairs neticēs, ka man ir draugi, domās, ka es jūs visus izdomāju! :D

eju pēc tā drausmīgā gludināmā dēļa. bučāzzz!

p.s. iesaku madaras blogu- foršs!

5 komentāri:

  1. vai trakā meitene ar 11 karotēm matos izdomātu sev draugus? neēēēē... :D

    AtbildētDzēst
  2. man vienīgais šķērslis ir 'kā tikt līdz disseldorfai' pārējais īzī. būšu.

    AtbildētDzēst
  3. hā, tieši tāpēc jābrauc!
    jēj, es jau gaidu! :)

    AtbildētDzēst
  4. aaak DIEVS cik tu forši iepozee, es tev saku šī poza drīz būs hīts!!!!

    AtbildētDzēst
  5. totāli būs!!!
    īstenībā, ja tā paskatās, mana roka izskatās kā ķirzakai vai vecmāmiņai! :D

    AtbildētDzēst

Sekotāji